Game Developer Conference 2012


Game Developer Conference 2012






طبق روال هر ساله یکی دیگر از پربیننده ترین نمایشگاه های مربوط به صنعت بازی های ویدئویی در استانه برگزاری هستش و این نمایشگاه با توجه به پیشرفت سریع صنعت بازی نیز همه ساله با تغییراتی روبرو شده و خبرهای دست اول و بزرگی در این نمایشگاه به گوش میرسد و استدیو هایی نیز در این نمایشگاه حضور پیدا میکنند این نمایش گاه از جمله نمایشگاه هایی هستش که بیشترین تعدا بازدید کننده رو داره که چیزی نزدیک به 19 هزار شرکت کننده در این مراسم حضور پیدا می کنند در کنار برنامه نویسان ، تهیه کنندگان ، تولید کنندگان ، طراحان صوتی گرافیستی ، و غیره..دور هم جم میشن و رویداد های جدید رو به نمایش می گذارند و با هم به گفتگو می پردازند

این نمایشگاه در تاریخ 5 الی 9 مارچ در شهر سانفرانسیسکو برگذار خواهد شد...

در این نمایش گاه نزدیک 400 صد سخنرانی از چندین حرفه مختلف که شامل استدیو های مختلف صنعت گیم هستش صورت خواهد گرفت و جوایزی هم داده خواهد شد..
فعلا خبرهایی که تا الان به گوش رسیده ....

خبرهایی که فعلا قراره شنیده بشه از جمله...


** خبر جدید از God of war IV
** یک فایتینگ بر روی PS3
** خبر هایی از عناوین جدید شرکت EA و lionhead

رونمایی از بازی جدید Quantic Dream



** رونمایی موتور نسل بعد Unreal Engile 4




حضور استدیو های زیر هم تایید شده است...

Naughty Dog,

Blizzard

Electronic Arts

Halfbrick


منتظریم تا 26 مین دوره این مراسم هم شروع بشه تا از اخبار جدید لذت ببریم

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
..
.
.



[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



لینک دانلود [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


...
..
.



[خبر اختصاصی] ٢٧ نفر از كارمندان استوديو eidos montreal از كار بركنار شدند

1:



[خبر اختصاصی] جزييات جديد از جديدترين شماره بتمن :Arkham Knight

2:

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

هفته اینده در مراسم GDC سونی یک عنوان دیگر معرفی خواهد کرد که ممکن هستش این برای اقای David Cage باشه


Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

3:



naruto shippuden ultimate ninja strom 3 برای pc

4:

CryEngine 3



در نمایشگاه هفته بعد در غرفه Crytek شاهد نسخه جدید و بهینه شده موتور پر قدرت CryEngine 3 خواهیم بود....

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به نظر شما محبوب ترین شخصیت سری Assassin's creed کدام شخص است؟

5:



Banished

6:



EA در این تاریخ در مراسم حضور خواهد یافت 6pm (2am GMT) PST to 8pm PST (4am GMT) on March 6

در این مراسم از بازی و قسمت جدید بازی محبوب SimCity 5 رونمایی و اطالاعاتی داده خواهد شد در منبع میتونید به ویدئویی از GDc این بازی مشاهده کنید

simcity در تاریخی نامعلوم در سال 2013 منشتر خواهد شد
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



از دست رفتن سیو گیم ها

7:



به نظر شما محبوب ترین سبک بازی کدام است؟

8:

مثل اينكه معرفي Lionhead همون Fable: Heroes هست كه شايعه شده بود.





چند تا عكس ديگه هم هست كه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ميتونيد ببينيد.

مبارك بچه هاي انجمنمون!

9:


10:

این مولینو خودشو خفه کرد با این IP بازی fable......نمیدونم چرا هیچ بازی دیگه ای بیرون نمیده(همچین هم تایمر گذاشته بود واسش فکر کردم میخواد چی معرفی کنه)البته این arcade و رو دیسکم نمیاد

راستی بازی fable journey هم در تاریخ 7 سپتامبر عرضه خواهد شد........باکس آرت و چند تصویر از بازی هم منتشر شده که خوب بوده کلا....

احتمالا در روزهای اتی ویدیوهایی نیز از بازی بیرون میاد:





.

11:


12:

^

اینا تا fable رو نابود نکنن دلشون راحت نمیشه .

lionhead جوری واسش ثانیه شمار گذاشته بود گمان کردم با یه عنوان AAA طرفیم
-----
فقط خدا کنه AC III یه چیز خوب از اب دربیاد که حداقل یه کم از غممون کم شه .

بشدت هم منتظر نمایش UE4 هستم
+
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کم کم بوی نسل اینده مباد

13:


14:



عنوان جدید برای سونی که با تکلونوزی Move همخوانی خواهد داشت...
این عنوان توسط Plastic و سانتامونیکا ساخته خواهد شد..
از ویدئو میشه برداشت کرد که با داستان خفنی روبرو خواهیم شد

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

..
.

15:


16:


IO Interactive سازنده عنوان Hitman Absolution عنوان کرد که در نمایشگا GDC از فناوری G2-Crowd در بازی Hitman رونمایی میکند.G2- Crowd یک فناوری جدید در ساختار انجین جدید بازی Glacier 2 هست.Kasper Fauerby برنامه نویس IO میگه این فناوری رو در کنفرانس GDC نشان میدهیم.

Hitman Absolution برای سه پلتفرم PC, PS3 و Xbox 360 منتشر میشود.

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

17:


18:



سونی امشب ویدئو و اطلاعاتی از عنوان Quantic Dream رو از هستاد دیوید کیج به نمایش خواهد گذاشت..

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
****

ماشالله همه دارن مس افکت بازی میکنن کاربران فعالمون دارن خستگی کارهاشون رو در اون خالی میکنن
جای خالی کاربران قدیمی هر روز بیشتر حس میشه...
موفق باشید..

19:


20:

Sim City جدید معرفی شد!



سپس انتشار Sim City 4 در سال 2003 امروز EA فراخوان نمود که نسخه ای جدید از این سری در سال 2013 برای PC منتشر خواهد شد.

این بازی جدید توسط Maxis و یک تیم بازی سازی کهنه کار در سخت ساخت هست.

این اولین Sim City سه بعدی هست و Lucy Bradshaw نائب رئیس Maxis میگه که ساختن شهرتان قابل لمس خواهد بود چیزی که نسخه های قبلی فاقدش بودند.

همچنین جاده های منحی شکل نیز در بازی وجود دارند که خوب به نظر می رسند.

به عنوان اولین Sim City در این دهه چیزی که از همه بیشتر مورد توجه برنامه گرفته اتصال بازیکنان هست.

بطوریکه شما به همراه دوستانتان می توانید به صورت اونلاین به یک ناحیه ملحق شوید و در کنار هم شهرتان را بسازید.

یک منبع محدود منابع نیز شما را از تاثیر تصمیمانتان بر روی ناحیه خود مطمئنا خواهد کرد.

یک موتور فیزیک جدید و یک موتور نقل دهنده جدید این امیداوری را می دهد که با پاسخگو ترین (responsive) بازی در سری Sim City مواجه باشیم.



ویدئو معرفی این بازی که یک CG هست رو از لینک زیر می تونید دانلود کنید:

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

21:


22:



Kara Trailer..

اینم از عنوان جدید و تکلونوژی جدید هستاد کیج در عنوان جدید خودش....

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

The tech is running on real time on a PlayStation 3

23:


24:

امیدواری Epic به نمایش عمومی Unreal Engine 4


Epic در جریان GDC فراخوان نمود که امیدوار هست یک نمایش عمومی برای Unreal 4 در پایان امسال داشته باشد و همچنین عنوان کرده که تصمیم برای نمایش خصوصی این موتور جدید برای سازندگانی که NDA ( یک تعهد مبنی بر اینکه چیزی افشا نکنن) رو امضا کردند مربوط به اونها نبوده!


10 میلیون PlayStation Move در جهان شیپ شده هست


بر پايه گزارشی از گیم اینفورمر، آقای Gabe Ahn از سونی فراخوان نموده که 10.6 میلیون PlayStation Move به خرده فروشی ها ارسال شده هست.

این سنسور حرکتی اکنون نزدیک 18 ماه هست که منتشر شده و در مقایسه با رقیبش کینکت حدود 8 میلیون دستگاه کمتر فروش داشته ( فروش کینکت شامل کنسول های باندل کینکت نیز هست)

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

25:


26:

Game Developers Choice Awards



نامزد ها و برندگان به صورت زیر می باشند:


بهترین صداگذاری

Bastion (Supergiant Games)
LittleBigPlanet 2 (Media Molecule)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
Dead Space 2 (Visceral Games)
Portal 2 (Valve)

بهترین نمایش بازی

Supergiant Games (Bastion)
Team Bondi (L.A.

Noire)
Re-Logic (Terraria)
Bioware Austin (Star Wars: The Old Republic)
Eidos Montreal (Deus Ex: Human Revolution)

بهترین داستان و روایت

Portal 2 (Valve)
The Witcher 2 (CD Projekt RED)
Bastion (Supergiant Games)
Uncharted 3: Drake’s Deception (Naughty Dog)
Saints Row: The Third (Volition)

بهترین هنرهای بصری

Uncharted 3: Drake’s Deception (Naughty Dog)
Rayman Origins (Ubisoft Montpellier)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
El Shaddai: Ascension of the Metatron (Ignition Japan)
Battlefield 3 (DICE)

بهترین بازی دانلودی

Stacking (Double Fine)
From Dust (Ubisoft Montpellier)
Bastion (Supergiant Games)
Outland (Housemarque)
Frozen Synapse (Mode 7)

بهترین طراحی بازی

The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
The Legend of Zelda: Skyward Sword (Nintendo)
Portal 2 (Valve)
Batman: Arkham City (Rocksteady Studios)
Dark Souls (FromSoftware)

بهترین تکنولوژی

Battlefield 3 (DICE)
L.A.

Noire (Team Bondi)
Crysis 2 (Crytek Frankfurt/UK)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
Uncharted 3: Drake’s Deception (Naughty Dog)

بهترین بازی دستی/موبایل

Tiny Tower (NimbleBit)
Super Mario 3D Land (Nintendo)
Jetpack Joyride (Halfbrick)
Infinity Blade II (Chair Entertainment)
Superbrothers: Sword & Sworcery EP (Capy Games/Superbrothers)

جایزه نوآوری

Skylanders: Spyro’s Adventure (Toys For Bob)
Portal 2 (Valve)
Bastion (Supergiant Games)
Johann Sebastian Joust (Die Gute Fabrik)
L.A.

Noire (Team Bondi)

بازی سال

Batman: Arkham City (Rocksteady Studios)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
Portal 2 (Valve)
Deus Ex: Human Revolution (Eidos Montreal)
Dark Souls (FromSoftware)

جوایز ویژه سالیانه
Lifetime Achievement Winner: Warren Spector
Pioneer Award Winner: Dave Theurer
Ambassador Award Winner: Ken Doroshow and Paul M.

Smith


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

27:


28:

Inafune از صنعت بازی سازی ژاپن می گوید!




در یک سخنرانی جنجالی در مراسم GDC 2012، سازنده Mega Man و تهیه نماينده Resident Evil یعنی Keiji Inafune صحبت های جالب توجهی در مورد صنعت بازی سازی ژاپن کرد.

"صنعت بازی سازی ژاپنی تبدیل به یک قوربانه در درون چاه شده هست.

به طور قابل توجهی دارای ذهن بسته هست." صحبت های Inafune در مورد آینده بازی سازی ژاپن به نقل از [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .

" اینجا میل و آرزو برای پیروزی از بین رفته هست.

ما، ژاپنی ها تمام اینها را فراموش کرده ایم.

بازگشت به روزی که که پیشرفت کردیم به عنوان پیروزی هستفاده می شود.

در برخی مقاطع این برندگان تبدیل به بازنده شدند.

و عدم قبول و تائید اون، بازی های ژاپنی را به سرنوشت غم انگیزشان هدایت می کند."

کارمند سایق کاپکام می گوید از مسافرت به کشور های بیگانه ای که بازی های ژاپنی را به عنوان " صدایی از گذشته" می دانند، شرمنده هست.



" اینجا کاری هایی را باید برای برنده شدن اجرا کنید.

شما باید شکست خود را قبول کنید و از دوباره شروع کنید.

ما انسان هستیم و غرور خودمان را داریم.

اما اگر همینطور مغرور بمانیم نمی توانیم پیروز شویم.

ما باید ایمان داشته باشیم که ' من پیرو خواهم شد' "


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

29:


30:


31:


32:

دیوید کیج با این ویدئوش واقعا شاهکار کرد...دیشب چند بار دیدم هر بار موارد جدیدی رو ادم توش میبینه..

ps3 هنوز جا داره تا 5 سال هم این کنسول خودش رو حفظ کنه : دی

+

دمو CE3 هم زیبا بود لذت بردم...


33:


34:


Guerrilla توسعه دهنده شاهکار اول شخص انحصاری Killzone عنوان کرد کار بر روی 3 عنوان جدید هستیم که این خبر رو کارگردان بازی Jan-Bart van Beek در GDC فراخوان نمود.در ادامه اشاره شد که Studio Cambridge هم بر روی عنوان Killzone برای PS Vita کار میکند همینطور در ادامه عنوان شد که عنوان Killzone را بر روی PS3 ساپورت میکنیم و البته Guerrilla یک IP جدید هم در دست ساخت دارد.

منبع :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

35:


36:

دموی دیوید کیج فوق العاده بود! شدیدا به همه توصیه میکنم ببینید.



به خصوص اون جمله ی " I want to live " اش .

یک کلام عاشقش شدم.


37:

چرا هیشکی از دو تا موتورا حرفی نمیزنه ؟
واقعا جفتشونم عالین ...
اما به نظر من Cry Engine بهتره ...


38:

Sim City جدید معرفی شد!



سپس انتشار Sim City 4 در سال 2003 امروز EA فراخوان نمود که نسخه ای جدید از این سری در سال 2013 برای PC منتشر خواهد شد.

این بازی جدید توسط Maxis و یک تیم بازی سازی کهنه کار در سخت ساخت هست.

این اولین Sim City سه بعدی هست و Lucy Bradshaw نائب رئیس Maxis میگه که ساختن شهرتان قابل لمس خواهد بود چیزی که نسخه های قبلی فاقدش بودند.

همچنین جاده های منحی شکل نیز در بازی وجود دارند که خوب به نظر می رسند.

به عنوان اولین Sim City در این دهه چیزی که از همه بیشتر مورد توجه برنامه گرفته اتصال بازیکنان هست.

بطوریکه شما به همراه دوستانتان می توانید به صورت اونلاین به یک ناحیه ملحق شوید و در کنار هم شهرتان را بسازید.

یک منبع محدود منابع نیز شما را از تاثیر تصمیمانتان بر روی ناحیه خود مطمئنا خواهد کرد.

یک موتور فیزیک جدید و یک موتور نقل دهنده جدید این امیداوری را می دهد که با پاسخگو ترین (responsive) بازی در سری Sim City مواجه باشیم.



ویدئو معرفی این بازی که یک CG هست رو از لینک زیر می تونید دانلود کنید:

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

39:


40:



Kara Trailer..

اینم از عنوان جدید و تکلونوژی جدید هستاد کیج در عنوان جدید خودش....

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

The tech is running on real time on a PlayStation 3

41:


42:

امیدواری Epic به نمایش عمومی Unreal Engine 4


Epic در جریان GDC فراخوان نمود که امیدوار هست یک نمایش عمومی برای Unreal 4 در پایان امسال داشته باشد و همچنین عنوان کرده که تصمیم برای نمایش خصوصی این موتور جدید برای سازندگانی که NDA ( یک تعهد مبنی بر اینکه چیزی افشا نکنن) رو امضا کردند مربوط به اونها نبوده!


10 میلیون PlayStation Move در جهان شیپ شده هست


بر پايه گزارشی از گیم اینفورمر، آقای Gabe Ahn از سونی فراخوان نموده که 10.6 میلیون PlayStation Move به خرده فروشی ها ارسال شده هست.

این سنسور حرکتی اکنون نزدیک 18 ماه هست که منتشر شده و در مقایسه با رقیبش کینکت حدود 8 میلیون دستگاه کمتر فروش داشته ( فروش کینکت شامل کنسول های باندل کینکت نیز هست)

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

43:


44:

Game Developers Choice Awards



نامزد ها و برندگان به صورت زیر می باشند:


بهترین صداگذاری

Bastion (Supergiant Games)
LittleBigPlanet 2 (Media Molecule)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
Dead Space 2 (Visceral Games)
Portal 2 (Valve)

بهترین نمایش بازی

Supergiant Games (Bastion)
Team Bondi (L.A.

Noire)
Re-Logic (Terraria)
Bioware Austin (Star Wars: The Old Republic)
Eidos Montreal (Deus Ex: Human Revolution)

بهترین داستان و روایت

Portal 2 (Valve)
The Witcher 2 (CD Projekt RED)
Bastion (Supergiant Games)
Uncharted 3: Drake’s Deception (Naughty Dog)
Saints Row: The Third (Volition)

بهترین هنرهای بصری

Uncharted 3: Drake’s Deception (Naughty Dog)
Rayman Origins (Ubisoft Montpellier)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
El Shaddai: Ascension of the Metatron (Ignition Japan)
Battlefield 3 (DICE)

بهترین بازی دانلودی

Stacking (Double Fine)
From Dust (Ubisoft Montpellier)
Bastion (Supergiant Games)
Outland (Housemarque)
Frozen Synapse (Mode 7)

بهترین طراحی بازی

The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
The Legend of Zelda: Skyward Sword (Nintendo)
Portal 2 (Valve)
Batman: Arkham City (Rocksteady Studios)
Dark Souls (FromSoftware)

بهترین تکنولوژی

Battlefield 3 (DICE)
L.A.

Noire (Team Bondi)
Crysis 2 (Crytek Frankfurt/UK)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
Uncharted 3: Drake’s Deception (Naughty Dog)

بهترین بازی دستی/موبایل

Tiny Tower (NimbleBit)
Super Mario 3D Land (Nintendo)
Jetpack Joyride (Halfbrick)
Infinity Blade II (Chair Entertainment)
Superbrothers: Sword & Sworcery EP (Capy Games/Superbrothers)

جایزه نوآوری

Skylanders: Spyro’s Adventure (Toys For Bob)
Portal 2 (Valve)
Bastion (Supergiant Games)
Johann Sebastian Joust (Die Gute Fabrik)
L.A.

Noire (Team Bondi)

بازی سال

Batman: Arkham City (Rocksteady Studios)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Game Studios)
Portal 2 (Valve)
Deus Ex: Human Revolution (Eidos Montreal)
Dark Souls (FromSoftware)

جوایز ویژه سالیانه
Lifetime Achievement Winner: Warren Spector
Pioneer Award Winner: Dave Theurer
Ambassador Award Winner: Ken Doroshow and Paul M.

Smith


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

45:


46:

Inafune از صنعت بازی سازی ژاپن می گوید!




در یک سخنرانی جنجالی در مراسم GDC 2012، سازنده Mega Man و تهیه نماينده Resident Evil یعنی Keiji Inafune صحبت های جالب توجهی در مورد صنعت بازی سازی ژاپن کرد.

"صنعت بازی سازی ژاپنی تبدیل به یک قوربانه در درون چاه شده هست.

به طور قابل توجهی دارای ذهن بسته هست." صحبت های Inafune در مورد آینده بازی سازی ژاپن به نقل از [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .

" اینجا میل و آرزو برای پیروزی از بین رفته هست.

ما، ژاپنی ها تمام اینها را فراموش کرده ایم.

بازگشت به روزی که که پیشرفت کردیم به عنوان پیروزی هستفاده می شود.

در برخی مقاطع این برندگان تبدیل به بازنده شدند.

و عدم قبول و تائید اون، بازی های ژاپنی را به سرنوشت غم انگیزشان هدایت می کند."

کارمند سایق کاپکام می گوید از مسافرت به کشور های بیگانه ای که بازی های ژاپنی را به عنوان " صدایی از گذشته" می دانند، شرمنده هست.



" اینجا کاری هایی را باید برای برنده شدن اجرا کنید.

شما باید شکست خود را قبول کنید و از دوباره شروع کنید.

ما انسان هستیم و غرور خودمان را داریم.

اما اگر همینطور مغرور بمانیم نمی توانیم پیروز شویم.

ما باید ایمان داشته باشیم که ' من پیرو خواهم شد' "


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

47:


48:


49:


50:

دیوید کیج با این ویدئوش واقعا شاهکار کرد...دیشب چند بار دیدم هر بار موارد جدیدی رو ادم توش میبینه..

ps3 هنوز جا داره تا 5 سال هم این کنسول خودش رو حفظ کنه : دی

+

دمو CE3 هم زیبا بود لذت بردم...


51:


52:


Guerrilla توسعه دهنده شاهکار اول شخص انحصاری Killzone عنوان کرد کار بر روی 3 عنوان جدید هستیم که این خبر رو کارگردان بازی Jan-Bart van Beek در GDC فراخوان نمود.در ادامه اشاره شد که Studio Cambridge هم بر روی عنوان Killzone برای PS Vita کار میکند همینطور در ادامه عنوان شد که عنوان Killzone را بر روی PS3 ساپورت میکنیم و البته Guerrilla یک IP جدید هم در دست ساخت دارد.

منبع :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

53:


54:

دموی دیوید کیج فوق العاده بود! شدیدا به همه توصیه میکنم ببینید.



به خصوص اون جمله ی " I want to live " اش .

یک کلام عاشقش شدم.


55:

چرا هیشکی از دو تا موتورا حرفی نمیزنه ؟
واقعا جفتشونم عالین ...
اما به نظر من Cry Engine بهتره ...


56:

الان یعنی نمایش عمومی انریل 4 میره واسه اخرای سال 2012 ؟

57:


58:

در مورد ارایه های گرافیکی :



  1. نمایش موتورue4 رو که ندیدیم......
  2. در مورد نمایش موتور تقویت شده cryengine هم که میشه فرمود خوب بود ولی فک برانداز و اینا نبود چون تازه مشخص نیس چقدرشو بشه تو بازیهای نسل اینده دید(اخه نمایش قابلیتهای موتور با بازی که موتور توش هستفاده میشه خیلی فرق داره)
  3. در مورد نمایش "دیوید کیج" هم که اونم کلا چیز متحیر نماينده ای نداشت از نظر حرکات صورت و چشم و.....با عنوان lanoire تقریبا برابری می کرد بقیه مواردشم چندان سطحش با بقیه کارای این نسل فرق نمی کنه.ولی نکته قوت تریلرش اون صحنه های احساسیشه که همیشه دیوید کیج به خوبی از تاثیرش اگاه و هر جوری شده در هر نمایش(تریلر گرفته تا بازی و.....)ازش هستفاده می کنه


در کل این GDC در مورد تکنولوژی گرافیکی خبر متمایز و میشه فرمود به نوعی خفنش رونمایی از UE4 بود که اونم ماها ندیدیم

+

ولی در مورد معرفی بازیها و محصولات تریلر بایوشاک و معرفی بازی منطبق با move سونی و البته simcity بهترین خبر بود(halo4 و fable journey و...هم که مربوط به x12بود)



.

59:


60:

نمایش موتور ها از نظرم خوب بود ولی چیز خاصی نداشت، UE که همونی بود که قبلا دیده بودیم و برای CE هم قابلیت خاصی رو معرفی نکردن و بیشتر روی سیستم Volumetric Light حرفه ای و برخی تکنیک های نه چندان جدید تمرکز داشتن، البته نکته مهم این جاست که خوب یا بد بودن یک موتور صرفا بر پايه داشتن قابلیت های Technical/Visual بالا نیست و چندین و چند مورد دیگه که خیلی هاشون از بحث گرافیک خارج هستند اهمیت پیدا میکنن.


لازم به ذکره که در حال حاضر انجین ها مشکل چندانی برای پیشرفت گرافیک در گیم ها ایجاد نمیکنن و نخواهند کرد، تا وقتی که کنسول های نسل بعد عرضه بشن، چون همین الاون با همین انجین ها میتونن بازی بسازن که یک نسل جلوتر به نظر برسه، ولی اجرا کردن اون بازی با فریم مناسب روی کنسول ها/PC اهمیت داره.


پیشنهاد میکنم دوستان نمایش Nvidia رو تماشا کنن، قابلیت های پیشرفته PhysX رو نمایش میدن و برخی قابلیت های دیگه که جالب هست...

پیروز باشید.


61:


62:

چی چی و برابری میکرد؟: دی
این صدا و تصویر رو هموقت با شصت تا دوربین کپچر کرده و یه اتفاق تازه تو صنعت گیم هست.

در ضمن کیفیت گرافیکیه حرکات مربوط به صورت خیلی نرم تر و بهتر از la بود.

نکته جالبش پردازش ریل تایم این دمو روی ps3بود که جزء دو کنسولیه که همتون منتظر بازنشست شدنشون هستید: دی

63:


64:

من که چیز خیلی سرتر و متفاوت تری ندیم.....شاید دیگران نظر دیگه ای داشته باشن............حتی اگه برین فرومای خارجی یا همین فرومای دیگه ایرانی(مثه bc)خفنترین طرفدارای کیج هم حیرت زده نشدن از قسمت تکنولوژیکی کار(و گرنه قسمت هنری و گیم پلی بازی موهای بدنمو سیخ کرد)
تازه خود کیج فرموده این یه حالت prototype بوده و کیفیت اصلی نیس
+
از این تمجیدا و جوگیری ها سر هر معرفی پیش میاد .....

.
واسه اون تریلر halo4 هم ملت چنان جو گیر شدن که انگار گرافیک crysis15 رو نشونشون دادن......

ویدئوی Kara که دیوید کیج نشون داد واقعاً فوق العاده بود! خیلی ازش لذت بردم! با این که Tech Demo بود ولی بیشترین چیزی که منو به خودش جلب کرد، کارگردانی و موضوع ویدئو بود.

کلا کیج نشون داده توانایی بالایی تو ساخت صحنه های احساسی داره.

( موزیکش هم خیلی قشنگ بود )
انیمشن های صورت هم خیلی خوب و نرم بود ولی از نظر گرافیک چیز خاصی نداشت!
ای خدا تو رو به آروزهات برسونه.......منم همینو فرمودم دیگه


.


65:


66:

ویدئوی Kara که دیوید کیج نشون داد واقعاً فوق العاده بود! خیلی ازش لذت بردم! با این که Tech Demo بود ولی بیشترین چیزی که منو به خودش جلب کرد، کارگردانی و موضوع ویدئو بود.

کلا کیج نشون داده توانایی بالایی تو ساخت صحنه های احساسی داره.

( موزیکش هم خیلی قشنگ بود )
انیمشن های صورت هم خیلی خوب و نرم بود ولی از نظر گرافیک چیز خاصی نداشت! یه چندجا هم افت فریم های خفیف دیده میشد

Tech Demo های Unreal Engine و CryEngine هم تقریباً همون چیزایی بودن که قبلا دیده بودیم...


67:


68:

.
بزرگان صنعت بازی ها از چه بازی هایی الهام گرفتن و در دوران گذشته بازی کردن این بازی ها براشون باعث ایجاد عناوین جدید شد [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در طی مراسم از این افراد بررسی هایی رو نشون داده که با توجه به تصاویر زیر میبینیم و معلوم هستش...



*********************
***********************

***************************
***************************


**********
**********

69:


70:


71:


72:

الان یعنی نمایش عمومی انریل 4 میره واسه اخرای سال 2012 ؟

73:


74:

در مورد ارایه های گرافیکی :



  1. نمایش موتورue4 رو که ندیدیم......
  2. در مورد نمایش موتور تقویت شده cryengine هم که میشه فرمود خوب بود ولی فک برانداز و اینا نبود چون تازه مشخص نیس چقدرشو بشه تو بازیهای نسل اینده دید(اخه نمایش قابلیتهای موتور با بازی که موتور توش هستفاده میشه خیلی فرق داره)
  3. در مورد نمایش "دیوید کیج" هم که اونم کلا چیز متحیر نماينده ای نداشت از نظر حرکات صورت و چشم و.....با عنوان lanoire تقریبا برابری می کرد بقیه مواردشم چندان سطحش با بقیه کارای این نسل فرق نمی کنه.ولی نکته قوت تریلرش اون صحنه های احساسیشه که همیشه دیوید کیج به خوبی از تاثیرش اگاه و هر جوری شده در هر نمایش(تریلر گرفته تا بازی و.....)ازش هستفاده می کنه


در کل این GDC در مورد تکنولوژی گرافیکی خبر متمایز و میشه فرمود به نوعی خفنش رونمایی از UE4 بود که اونم ماها ندیدیم

+

ولی در مورد معرفی بازیها و محصولات تریلر بایوشاک و معرفی بازی منطبق با move سونی و البته simcity بهترین خبر بود(halo4 و fable journey و...هم که مربوط به x12بود)



.

75:


76:

نمایش موتور ها از نظرم خوب بود ولی چیز خاصی نداشت، UE که همونی بود که قبلا دیده بودیم و برای CE هم قابلیت خاصی رو معرفی نکردن و بیشتر روی سیستم Volumetric Light حرفه ای و برخی تکنیک های نه چندان جدید تمرکز داشتن، البته نکته مهم این جاست که خوب یا بد بودن یک موتور صرفا بر پايه داشتن قابلیت های Technical/Visual بالا نیست و چندین و چند مورد دیگه که خیلی هاشون از بحث گرافیک خارج هستند اهمیت پیدا میکنن.


لازم به ذکره که در حال حاضر انجین ها مشکل چندانی برای پیشرفت گرافیک در گیم ها ایجاد نمیکنن و نخواهند کرد، تا وقتی که کنسول های نسل بعد عرضه بشن، چون همین الاون با همین انجین ها میتونن بازی بسازن که یک نسل جلوتر به نظر برسه، ولی اجرا کردن اون بازی با فریم مناسب روی کنسول ها/PC اهمیت داره.


پیشنهاد میکنم دوستان نمایش Nvidia رو تماشا کنن، قابلیت های پیشرفته PhysX رو نمایش میدن و برخی قابلیت های دیگه که جالب هست...

پیروز باشید.


77:


78:

چی چی و برابری میکرد؟: دی
این صدا و تصویر رو هموقت با شصت تا دوربین کپچر کرده و یه اتفاق تازه تو صنعت گیم هست.

در ضمن کیفیت گرافیکیه حرکات مربوط به صورت خیلی نرم تر و بهتر از la بود.

نکته جالبش پردازش ریل تایم این دمو روی ps3بود که جزء دو کنسولیه که همتون منتظر بازنشست شدنشون هستید: دی

79:


80:

من که چیز خیلی سرتر و متفاوت تری ندیم.....شاید دیگران نظر دیگه ای داشته باشن............حتی اگه برین فرومای خارجی یا همین فرومای دیگه ایرانی(مثه bc)خفنترین طرفدارای کیج هم حیرت زده نشدن از قسمت تکنولوژیکی کار(و گرنه قسمت هنری و گیم پلی بازی موهای بدنمو سیخ کرد)
تازه خود کیج فرموده این یه حالت prototype بوده و کیفیت اصلی نیس
+
از این تمجیدا و جوگیری ها سر هر معرفی پیش میاد .....

.
واسه اون تریلر halo4 هم ملت چنان جو گیر شدن که انگار گرافیک crysis15 رو نشونشون دادن......

ویدئوی Kara که دیوید کیج نشون داد واقعاً فوق العاده بود! خیلی ازش لذت بردم! با این که Tech Demo بود ولی بیشترین چیزی که منو به خودش جلب کرد، کارگردانی و موضوع ویدئو بود.

کلا کیج نشون داده توانایی بالایی تو ساخت صحنه های احساسی داره.

( موزیکش هم خیلی قشنگ بود )
انیمشن های صورت هم خیلی خوب و نرم بود ولی از نظر گرافیک چیز خاصی نداشت!
ای خدا تو رو به آروزهات برسونه.......منم همینو فرمودم دیگه


.


81:


82:

ویدئوی Kara که دیوید کیج نشون داد واقعاً فوق العاده بود! خیلی ازش لذت بردم! با این که Tech Demo بود ولی بیشترین چیزی که منو به خودش جلب کرد، کارگردانی و موضوع ویدئو بود.

کلا کیج نشون داده توانایی بالایی تو ساخت صحنه های احساسی داره.

( موزیکش هم خیلی قشنگ بود )
انیمشن های صورت هم خیلی خوب و نرم بود ولی از نظر گرافیک چیز خاصی نداشت! یه چندجا هم افت فریم های خفیف دیده میشد

Tech Demo های Unreal Engine و CryEngine هم تقریباً همون چیزایی بودن که قبلا دیده بودیم...


83:


84:

.
بزرگان صنعت بازی ها از چه بازی هایی الهام گرفتن و در دوران گذشته بازی کردن این بازی ها براشون باعث ایجاد عناوین جدید شد [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در طی مراسم از این افراد بررسی هایی رو نشون داده که با توجه به تصاویر زیر میبینیم و معلوم هستش...



*********************
***********************

***************************
***************************


**********
**********

85:


86:


87:



94 out of 100 based on 84 user ratings 484 reviews